הנחיות ליום המירוץ

הנחיות לרצים במרוץ הרי הגעש – 13.4.2018

רצים יקרים, אנו נרגשים לקראת הזנקת מרוץ הרי הגעש בגולן בפעם השנייה!

במירוץ זה השקענו מחשבה רבה, סיורי שטח מקדימים והרבה נשמה, על מנת להביא אליכם את אחד מחבלי הארץ היפים והמשמעותיים ביותר.

תוואי המסלול נבחר בקפידה ומייצר חווית נוף שאין כמותה.

המרוץ מאתגר ודורש הכנה מתאימה, אנא מכם קראו את ההנחיות והעדכונים על מנת לייצר חוויה והנאה מירבית תוך כדי שמירה על בטיחותכם.

מצפים לראותכם, צוות המירוץ.

אנא, קראו את ההנחיות הבאות בעיון רב ופעלו לפיהן:

יום חמישי – 12.4.2018 – ערב רצים בכפר הנופש מרום גולן

15:00  קבלת חדרים למזמינים בכפר הנופש מרום גולן, קיבוץ אורטל, אלוני הבשן ועין זיון. 
17:00  פתיחת חלוקת ערכות מוקדמת בקיבוץ מרום גולן
20:15  תדריך מסלול
20:45  הרצאה מקצועית

יום שישי – 13.4.2018 – יום המירוץ

כללי:

1. לכל מקצה נקודת זינוק משלו, יש להגיע לנקודת הזינוק של המקצה בו אתם משתתפים.

2. זמני הזינוק:

מקצה 30 ק"מ בשעה 6:00 מהיקב בקיבוץ אורטל. 

מקצה 15 ק"מ בשעה 7:15 מאלוני הבשן . 

3. יש להגיע כשעה לפני הזינוק (לפי המקצה) על מנת להיערך לזינוק בזמן.

4. שמירת חפצים - ניתן להפקיד חפצים לשמירה בנק' הזינוק של שני המקצים, החפצים יחכו לכם בנק' הסיום.

5. מזג האוויר - נא להתעדכן בתנאי מזג האוויר ביום המרוץ. 

מומלץ להגיע לבושים חם לזינוקים ולהוריד שכבות במידת הצורך.

יש להתעדכן במזג האויר המדוייק לפי האירוע. 

6. מצב בריאותי – ההשתתפות במירוץ מותרת רק למי שהוא במצב בריאותי תקין באופן סדיר.

חל איסור מוחלט להשתתף באירוע בזמן או מייד לאחר מחלה (ב72- שעות לפני האירוע). כל רץ שחל שינוי במצבו הבריאותי, חובה עליו להודיע על כך למארגנים.

השתתפות באירוע בזמן או לאחר מחלה מהווה סכנה בריאותית רצינית ואף יכולה לגרום נזק בלתי הפיך לגוף.

7. חלוקת ערכות – ניתן לאסוף את הערכות ביום חמישי החל מהשעה 17:00 עד השעה 20:00 בכפר הנופש בקיבוץ מרום גולן. איסוף ערכה בנקודת הזינוק יתאפשר במקרים חריגים בלבד.

8. השתתפות באירוע - רק לרצים רשומים אשר מופיעים ברשימת המשתתפים. חל איסור מוחלט לרצים שלא רשומים לאירוע לרוץ על תוואי המרוץ.

נהלים ומידע על המסלול

  1. יש לענוד את מספר החזה בעזרת סיכות הביטחון בקדמת החולצה בלבד. חובה לשמור על המספר גלוי בכל זמן נתון, אי עמידה בכך יכולה להוביל לפסילה ואי קבלת תוצאה.
  2. המסלול מסומן עם שילוט ממותג בלוגו המרוץ, יש לעקוב אחריו ולרוץ לפי הסימון. במקרה שאיבדתם את הדרך יש לחזור לנקודה האחרונה שבה נראה הסימון ואם ניתן להמשיך במסלול אז להמשיך, אם לא ניתן לפנות לתחנות ההזנה.
  3. המסלול עובר צמוד לשדות מוקשים, חל איסור חמור לרדת משביל המרוץ בשום אופן. הריצה מתבצעת אך ורק על השביל המסומן.
  4. תחנות מים והזנה ימוקמו בנקודות שונות על המסלול, כ- 3 ק"מ בין תחנת לתחנה. למרות זאת, מומלץ לרוץ עם מים בכל רגע נתון, לפחות 500 מ"ל.
    להלן מיקומי תחנות הרענון והתכולה:

    שם התחנהק"מ במסלוללרציםתכולת תחנה
    שיפון3.330מים בכוסות
    מרגלות שיפון7.230מים בכוסות, איזוטוני, בייגלה, תמרים
    יוסיפון10.330מים בכוסות
    1330מים בכוסות, איזוטוני, בייגלה, תמרים
    זינוק 1514.830, 15מים בכוסות
    טורבינות17.630, 15מים בכוסות, איזוטוני, בייגלה, תמרים
    חציית 9819.630, 15מים בכוסות
    חציית עין זיוון23.230, 15מים בכוסות, איזוטוני, בייגלה, תמרים
    ככר אביטל27.530, 15מים בכוסות, איזוטוני, בייגלה, תמרים


    תחנות הרענון מהוות נקודות בקרה למסלול ועזרה במקרה הצורך.

    אנא הקפידו לשתות ולאכול בתחנות השונות

    בכל תחנת מים ימוקם פח אשפה, חובה לזרוק כל פסולת אך ורק בפחי האשפה!
  5. שתייה ואכילה - זו תחרות ארוכה ולכן יש להתייחס אליה כמו בהכנה לקראת מרתון – הקפידו על העמסה של נוזלים, פחמימות ומלחים ביומיים-שלושה ימים שלפני התחרות.
    בזמן התחרות – אנחנו ממליצים על צריכה של 150-250 קלוריות לכל שעת ריצה ועל 500 – 750 מ"ל לכל שעת ריצה.
  6. חציית כבישים - המסלול חוצה מס' כבישים, יש לחצות את הכבישים בזהירות יתרה ובהליכה בלבד בהתאם להוראות הסדרנים!
  7. זמן סגירת המסלול - כעבור 6 שעות מהזינוק ייסגר המסלול והרצים יורדו ממנו (בשעה 12:00).
  8. בטיחות ומצב חירום - מעל הכל! צוות רפואי נוכח בשטח האירוע, בכל מקרה בו אתם זקוקים לעזרה מכל סיבה שהיא אל תהססו, התקשרו באופן מיידי לאחד ממס' החירום הבאים:

    - איקי 050-2850282

    - ניסן 052-6962253

    - עידו 050-4416016

    מומלץ לרוץ עם הטלפון הנייד שלכם ולשמור את המספרים הללו בזיכרון המכשיר.

ציוד למרוץ

  • נעליים - מדובר בריצה בתוואי משתנה – בין שבילי כורכר, לבין סינגלים בזלתיים ( בכל זאת רמת הגולן והרי געש ), לבין אדמה ואספלט – השתמשו בנעלי ריצה מתאימות לתנאים אלה. נעליים מומלצות – נעלי שטח ( ולא נעלי כביש או נעלי שבילים). נעלי שטח ייגנו על כפות הרגליים שלכם ויעזרו באחיזה טובה יותר גם במקומות התלולים (ירידות או עליות).

  • ביגוד - אנחנו באביב ומזג האויר משתנה מיום ליום. אמנם הריצה מתבצעת בגובה של כ-1000 מ' מעל פני הים, אך מזג האויר עדיין עלול להיות חם. מה לעשות? להביא לבוקר הריצה מספר מערכות ביגוד המתאימות לכל תנאיי מזג האויר. מה ללבוש במהלך הריצה? קבלו ההחלטה בבוקר.

    במקרה של מזג אויר חם – הקפידו על ביגוד נושם, קל ובהיר (חולצות שחורות אולי מרזות אבל קולטות חום ולכן לא מתאימות).
    מומלץ לרוץ עם חולצות עם שרוול קצר (ולא גופיות). למה? כי קרינת השמש חזקה.

  • כובע – כובע בהיר מחומר מנדף מקרר את הראש.

סיום המרוץ

1. מתחם הסיום – מתחם הסיום ממוקם בכפר הנופש במרום גולן. המתחם יהיה פעיל החל מהשעה 08:00. במתחם יהיה כיבוד קל אך עשיר הכולל פירות העונה, כריכים, משקאות איזוטונים וחלבונים וכן הפתעות נוספות.

2. טקס סיום – יתקיים בשעה 12:00 במרום גולן במתחם חגיגי עם כיבוד ושתייה – אנו מבקשים לכבד את המנצחים ולהישאר לטקס.

3. פרסים למנצחים - יעודכן בהמשך.

4. הסעות חזרה לנק' הזינוק – החל משעה 12:00 ממרום גולן.

5. תוצאות ותמונות יעלו לאתר בתום האירוע. התוצאות מתעדכנות בכל מעבר בנקודת בקרה או בקו הסיום בזמן אמת.

בכל שאלה אנו זמינים במייל: info@marathonisrael.co.il ובדפי הפייסבוק.

ריצה מהנה,
נתראה בשבילים.

צוות מרוץ הרי הגעש